
Ως συνέχεια των δύο προηγουμένων άρθρων μου «Ξνομανία και Απαιδευσία» και «Η Ελληνική Γλώσσα και το Γράμμα ΄Ν,ν’ Ακονίζουν τον Εγκάφαλον», θέλω ακόμα μια φορά να τονίσω ότι η ξενομανία είναι επιβλαβέστατη και πρέπει να αποφεύγεται παντίω τρόπο. Δείχνει έλλειψη αυτοπεποιθήσεως, άγνοια του πολτισμού σου, απαξίωση του ίδιου του εαυτού σου Εναι ΑΠΑΙΔΕΥΣΙΑ! Η χρήση της γλώσσας, αν είναι σωστή,, αναπτύσει την νοημοσύνην, ή αντιθέτως, αν είαιι λανθασμένη την μειώνει.
Γι’ αυτό πρέπει όλοι να φροντίζον να καλλιεργείται η σωστή χρήση της ελληνικής γλώσσας, αυτύ του ανεκτίμητου πολιτιστικού θησαυρού, τον οποίον έχουμε, και άλλοι λαοί θαυμάζουν. Ο ΕΝΤΕΧΝΟΣ, ΟΡΘΟΣ ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ!
Ο Γερμανός αυτοκράτωρ Γουλιέλμος Β΄έδωσε εντολή να μελετήσουν την αρχαία ελληνική γλώσσα για να διαμορφώσουν αναλόγως τηνγερμανική. Όπερ και εγένετο. Ως εκ τουτου ,το συντακτακό και η γραμματική της γερμανικής είναι όπως της αρχαίας ελληνικής. Έχουν και την δοτική πτώση, την οποίαν οι επιτήδειοι σε αυτήν την χώρα, εκ του πονηρού, κατήργησαν!
Στην Ιαπωνία διδάσκονται αρχαία ελληνικά για ενήλικες, Γνώρισα Ιάπωνα περιηγητή, ο οποίος μου μίλησε στα αρχαάι ελληνικά!
Στην Κίνα, σε περισσότερα από δέκα πανεπιστήμια, διδάσκονται Αρχαία και Νέα Ελληνικά ως μάθημα επιλογής, στο δέ πανεπιστήμιο της Σαγκάης, στο τμήμα Διεθνών Σπουδών, η εκμάθηση των Νέων Ελληνικών είναι τετραετής, και οι αποφοιτώντες είναι άτοχοι της Νεοηλληνικής Γλώσσης.Υιοθετούν, μάλιστα και αρχαιοελληνικά ονόματα!
Το 2017 καθιερώθηκε η 9η Φεβρουαρίου ως η παγκόσμια ημέρα της Ελληνικής Γλώσσης.. Στο Μεξικό έγινε μεγάλη εκδήλωση, στην οποίαν κοπέλλες φορούσαν αρχαιελληνική ενδυμασία!
Και όσον αφορά στην προέλευση ελληνικών λέξεων στην αγγλική γλώσσα, ο Ξενοφών Ζολώτας έκανε δύο φορές μιαν ιστορική ομιλία στην Αμερική στα αγγλικά, χρησιμοποιώντας, αποκλειστώς, ελληνικές λέξεις. προξενώντας μεγάλη αίσθηση και θαυμασμό για την Ελληνική Γλώσσα.
Παραθέτω την ομιλία και πιστεύω ότι η μετάφραση είναι περιττή.
«Kyrie,
(δηλαδή κύριοι, διότι το «e» προφερόμενο στο τέλος της λέξεως προφέρεται ως «η».)
It is Zeus’ anathema ιn our epoch for the dynamism of our economies and the heresy of our economic methods and policies that we should agonize between the Scylla of numismatic plethora and the Charybdis of economic anaemia.
It is not my idiosyncrasy to be ironic or sarcastic but my diagnosis would be that politicians are rather cryptoplethoristic. Although they emphatically stigmatise numismatic plethora, energise it through their tactics and practices.
Our policies have to be based more on economic and less on political criteria. Our gnomon has to be a metron between political, strategic and philanthropic scopes. Political magic has always been antieconomic.
In an epoch characterized by monopolies, oligopolies, monopsonies, monopolistic antagonism and polymorphous inelasticities, our policies have to be more orthological. But this should not be metamorphosed into plethorophobia which is endemic among academic economists.
Numismatic symmetry should not antagonize economic acme
A greater harmonization between the practices of the economic and numismatic archons is basic.
Parallel to this, we have to synchronise and harmonise more and more our economic and numismatic policies panethnically.
These scopes are more practical now, when the prognostics of the political and economic barometer are halcyonic.
The history of our didymous organisations in this sphere has been didactic and their gnostic practices will always be a tonic to the polyonymous and idiomorphous ethnical economics. The genesis of the programmed organisations will dynamize these policies. I sympathize, therefore, with the apostles and the hierarchy of our organizations in their zeal to programme orthodox economic and numismatic policies, although I have some logomachy with them.
I apologize for having tyrannized you with my Hellenic phraseology.
In my epilogue, I emphasize my eulogy to the philoxenous autochthons of this cosmopolitan metropolis and my encomium to you, Kyrie, and the stenographers.»
ΟΜΙΛΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗΝ! Ο ΟΡΘΟΣ ΛΟΓΟΣ ΟΞΥΝΕΙ ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ!.
Ελένη Καΐρη